briefjes

8 februari 2010 - Auckland, Nieuw-Zeeland

We hebben de briefjes geteld.... en hebben er nog genoeg om er vanaf nu elke dag 1 open te maken! We genieten erg van alle leuke, lieve, wijze en grappige teksten (en lippestift en stickers) !!

 

Foto’s

3 Reacties

  1. will:
    8 februari 2010
    Lieve Sophie en Daan
    Wat heb ik weer genoten van de fotoos.Wat een schoonheid en mooie luchten. De sterrenhemel vond ik wel heel bijzonder.
    imjvmsmedh
    dikke kus Will
  2. will:
    9 februari 2010
    Lieve sophie en daan
    Ik hoop dat jullie nog heel veel plezier hebben en veel kunnen bekijken.
    hoe is t allemaal mogelijk dit vanuit de Cameren te zien.
    groetjes Oma van der Steen
    ps je moeder is hier vandaag te gast geweest. en we hebben samen in het restaurant zuurkoolstamp gegeten.
  3. Renee:
    10 februari 2010
    wat een plaatjes!
    Heerlijk om in weg te duiken! Vooral tijdens de koude, saaie, sneeuwerige dagen hier!

    Geniet verder, xx