briefjes
8 februari 2010 - Auckland, Nieuw-Zeeland
We hebben de briefjes geteld.... en hebben er nog genoeg om er vanaf nu elke dag 1 open te maken! We genieten erg van alle leuke, lieve, wijze en grappige teksten (en lippestift en stickers) !!
8 februari 2010 - Auckland, Nieuw-Zeeland
We hebben de briefjes geteld.... en hebben er nog genoeg om er vanaf nu elke dag 1 open te maken! We genieten erg van alle leuke, lieve, wijze en grappige teksten (en lippestift en stickers) !!
Wat heb ik weer genoten van de fotoos.Wat een schoonheid en mooie luchten. De sterrenhemel vond ik wel heel bijzonder.
imjvmsmedh
dikke kus Will
Ik hoop dat jullie nog heel veel plezier hebben en veel kunnen bekijken.
hoe is t allemaal mogelijk dit vanuit de Cameren te zien.
groetjes Oma van der Steen
ps je moeder is hier vandaag te gast geweest. en we hebben samen in het restaurant zuurkoolstamp gegeten.
Heerlijk om in weg te duiken! Vooral tijdens de koude, saaie, sneeuwerige dagen hier!
Geniet verder, xx