updeeteronie!

2 februari 2010

Hallo mensen!!!
even een kleine update vanuit het plaatsje Miranda (ha!) op een camping met voornamelijk iets oudere mensen.. Ennnn, wasmachines!
Een vrij natte week achter de rug met toch hele mooie plekken!
We hebben een aantal weken terug een helemaal gave travel guide weten te bemachtigen via een leuk stel die we ontmoet hebben toen we op een vuurtje en op een winkelkarretje ons prakkie stonden klaar te blazen, namelijk de NZ FRENZY! Een gigantische aanrader voor mensen die nog naar New Zealand willen! Haal hem maar!

Gister de bus helemaal binnenste buiten gekeerd, alles gewassen en enorm veel in een vuilniszak gedeponeerd met als eindbestemming de Salvation Army! kleren, boeken, spellen en ga maar door! Alles wat zwaar weegt en al minstens een week niet is aangeraakt! Weg ermee! (snik, me lievelingsbroek....en shirt... )
De bus opgeruimd want hij is for Sale! De vierde ontmoeten we een stel in Auckland die via internet hun interesse toonden in de Bus.. (sst, morrison luisterd mee.. toch een beetje sneu als je weet dat je verkocht gaat worden...) Als het mee zit willen zij hem kopen voor een gezellig bedrag dat ons de komende weken als koningen zal kunnen doen laten leven! (valt ook wel weer mee maar toch...)
Mochten ze hem niet willen, dan is er een soort rommelmarkt zondag, waar iedereen zijn auto's en busjes te koop kan zetten dus dat komt wel goed!
Hierna hebben we nog drie weken om terug te komen in Christchurch waar we vandaan vliegen. We mogen nog een paar dagen bij Mark en Marita verblijven tot we gaan vliegen! Naar het altijd zonnige Singapore/Maleisie/Cambodja. Zin in!
Tickets eindelijk voor mekaar, min of meer hoe we het wilden dus; World ticket center, bedankt! Sanne, linda, joyce, lisanne, eveline, magda, esmeralda, jaqueline, chantal, alie, jantien, ilonka etc etc etc. (we krijgen namelijk elke mail van iemand anders van kantoor.. handig?? zegt u het maar..)


tot snel, we weten neit precies wanneer maar we zien wel,

Rene en tinka, vast happy marriage days! (5 feb trouwen) gelukgewenst!
Miranda en Marnix, gefeliciteerd met jullie Zoon, Jordy en Marina gefeliciteerd met jullie Dochter, Penny gefeliciteerd met je dochter!

groetjes van ons!



Van reisblog naar fotoboek
Laat een prachtig fotoboek afdrukken van je verhalen & foto's. Al vanaf € 21,95.
reisdrukker.nl

Foto’s

5 Reacties

  1. LarcoMoes:
    2 februari 2010
    Hunx! Wat een huwelijks/geboortegeluk allemaal!
    En jullie ook nog immer gelukkig, dat doet me reuze deugd! Ha!

    Hopen dat Morrisson voor een mooi prijsje weg kan, zou lekker zijn. Laten jullie nog even weten wat de "definitieve" vluchtdata zijn geworden? Dan kunnen we hier alvast beginnen met het maken van spandoeken voor het welkomstcomite! :-D
    Geniet van de laatste weekjes daar moppies, en tot mails/skypes/whatevers!

    Veel kussen en liefs!
  2. will:
    2 februari 2010
    Lieve Dafie

    Wat weer een heerlijk verslag. Te lezen dat jullie zoveel genieten. Hopelijk kunnen jullie Morrisson lekker verkopen en daarna dubbel genieten.
    Dikke kus en hvvj Will
  3. Patricia:
    3 februari 2010
    Wat was er nou zo blijd aan 27 januari?
    Hoop alles wat de rest ook hoopt.
    Dikke knuf uit Zwaag.
  4. Melvin, Maartje en Mees:
    3 februari 2010
    Opgeruimd staat netjes! Suc6 met de verkoop! Wat spannend om weer een totaal nieuw avontuur tegemoet te gaan! Spannen en vooral leuk!
    kus! M M M
  5. Marijt en Pat:
    3 februari 2010
    hoi lieverds en Morrisson,
    Geniet nog maar lekker van de laatste dagjes samen!
    Kus,
    Pat en Marij