Feesie was tegek!
30 augustus 2009 - Bergen Nh, Nederland
zo. wat een feest!
gister vanaf drie uur een hok vol! denk wel 50 man. hardstikke gezellig! tussen 7 en 8 even wat rustiger en daarna kwam de rest nog! weer manntje of 30! hoop verassingen en gekkigheid natuurlijk!
de fotos komen er nog aan!
allemaal erg bedankt en tot snel!
we gaan vandaag nog even in schagen kijken bij de booming pianos in de haven daar. slapen in schagen bij will en harry en morgen nog wat laatste dingetjes doen.
dan de laatste nacht slaapt sophie in schagen bij Will en harry en ik slaap in bergen bij jaap en irma.
dan zien we elkaar heel romantisch op schiphol! haha! leek ons erg leuk en dat wordt het ook!
nou, tot zover even dit en de foto's komen eraan! haha!

liefs Saskia
Lekker onderweg geweest? Het was wel supergezellig afgelopen zaterdag!
Geniet van de mooie tijd die jullie te wachten staat. We volgen jullie via jullie site.
Liefs Kaan & Kaan
Bericht van Sophie en Daan. om 5 uur onze tijd. 21.oo uur LA time aangekomen. Goede reis gehad. Strenge douane maar er goed doorheen gekomen. Citytour LA en de volgende dag weer vliegen. iedereen de hartelijke groetjes. Will