Nog 6 nachtjes
26 augustus 2009 - Bergen Nh, Nederland
nog 6 nachtjes...
het komt nu steeds dichterbij en eigelijk willen we nu wel weg!
het is wel heerlijk om iedereen nog even te zien en te spreken hoor! dat is erg fijn allemaal.
We zijn er gewoon klaar voor nu! Alles eindelijk geregeld op een paar kleine dingen na....
We merken wel dt het geen half werk is als je zo lang op reis gaat..
verzekeringen, belasting dingen, financiele dingen, bank zaken, thuisfront, tickets, adressen, telefoon nummers, reis spullen, dokter, tandarts, paspoorten en weet ik het wat nog meer allemaal..
wat een werk!
maar het is het allemaal zeker waard!
vandaag vast de tuin bij mijn ouders voorbereid voor het feesie zaterdag. het wordt hardstikke leuk en vast heel erg gezellig. ben benieuwd wie er allemaal komen..
mocht er nog iemand reis tips hebben of mooi lokaties weten waar we in de buurt komen dan horen we dat graag!
tot zaterdag!

Ze gingen niet!!
Precies. jullie kunnen ook gewoon niet gaan.
Veel geluk op reis hoor en tot zaterdag.
ik zal jullie vreselijk missen!
maar ik wens jullie wel een heele mooie en goeie reis.
en doe voorzichtig.
we houden contakt.
ik hou van jullie!
kus je zus