Waaaaaaaaaaaaaaah!
13 september 2009 - Clearwater, Canada
we zijn nu in clearwater. en iets minder koude omgeving richting Vancouver nu.
een mooie camping op een golfbaan! haha! de gasten stappen uit hun camper en lopen 5 meter om te golfen. bizar! we hebben leuk contact met de eigenaren.
We zijn gister gaan hiken richtning een paar watervallen en een mooi meer. bloedheet en enorm veel muggen! wat denk je? komen we een paar uur later terug, staat er een Grizzly beer vlakbij de tent!
schrik bibber en beef! wow! echt heel dichtbij!
Dus wij volgen het advies op die wij met zorg met ons meedroegen! Namelijk: rustig achteruit en op een veilige afstand gaan staan. Prima dus! zodoende, wij erg enthousiast en woow en woow en nog meer woow! even melden bij de receptie. Ja, weten wij veel. stressssss!
Welnee,
O, er is een beer, eum, nouja, was ie groot? enne, zit ie an je eten te morrelen? ik stuur zometeen Berry wel even langs om te kijken.... had je verder nog vragen??
Had ik verder nog vragen??????? hoe de beer heette misschien? sjezus!
margoed, de beer ging de bossen weer in en wij gingen weer terug naar de tent...
Berry kwam een half uurtje later eve kijken. hij siste een beetje tegen de bossen en reed er in zijn golfkarretje een paar keer langs..
'alles goed hier'? is ie al weg? ja inderdaad beery, hij is weg ja. Maar komt i terug?oid? nee hoor, die eet en beetje gras en dan gaat ie weer. ok, niks aan de hand dus? welneeeeee.... mooi zitten. had je verder nog vragen???? had ik verder nog vragen?? nee! nu even niet nee! bibbers in me tent! er tond namelijk een beer in me achtertuintje! (in me hart, voor jouw..... )
anyways, eindelijk een egezien! helemaal tegek! even schrikken maar prima. we hebben hem verder niet meer gezien. misschien komen we er nog wel eentje tegen!
nu even lekker internetten en dan straks naar Kamloops! primaaaa!!
doeidoei!
owja, fotos volgen straks!
kus

lieve lieve sofie.
van harte gefeliciteerd. een fijne dag voor jullie samen. een natte neus van blackie en de visjes.
hebben jullie wel je lawaaibeker mee op de wandelingen. lieverds een dikke kus en knuf van ons love you.
Lieve Fieter, alvast van harte moppie, hoop dat je blij bent met je cadeautje (morgen pas uitpakken he! ;)). Maak er een superdagje van, en zoals moeder Irma al zei: je wordt maar een keer 26 in de Rocky Mountains! Maak maar lekker veel herrie in jullie tentje, dan blijven die beren ook vast weg..
Dikke kus van ons, denken vaak aan jullie! LOVE YOU MOPPIES!
dikke kus! op naar Kamloops!
Echt een beer gezien? Ik was allang schreeuwend weggerend! Ik heb het niet zo op echte beren. Is weer eens wat anders dan Ursula. Ik ben ook nog bang voor :koeien, gieren, apen, olifanten, kalkoenen etc.
Maar goed waar ik voor typ: tARATATATATAAAA RATATATATATAAAAA wIJ ZIJN JARIG!!!! LALALAAAAAAA
En ik was even iets eerder dit jaar!
Hartelijk gefeliciteerd en tot ziens!
Dave.
P.s. Er is weer een brief aan de beurt!
P.s.s. Open hem maar.
Wat een verhaal! Een echte beer :) wohohoho! Hier in Amsterdam nog geen gesignaleerd.
Voor Fie, nog een verjaarszoen! En maak er verder een wervelende tijd van daar!!!
liefs Hanna
Gefeliciteerd met je verjaardag en een dikke kus voor jullie beiden.Zo te zien en te lezen vermaken jullie je uitstekend. Niet te veel enge dingen doen maar lekker veel genieten!Wat een prachtige natuur, mooie fotoos !Ik vind het ontzettend leuk dat ik jullie zo op de reis kan volgen en kan zien en zelfs kan horen waar jullie zijn , fantastisch !!
groetjes gerard en tiny.
Van harte gefeliciteert met je verjaardag!!! Maak er
een topdag van!!
Dikke kus Isabelle
Lieve Sophietje, gefeliciteerd met je verjaardag!
Kus van Liv en Kim.
Gefeliciteerd met je verjaardag. Steken ze daar ook kaarsjes op een taart aan die je moet uitblazen of krijg je daar grote stukken elandenbiefstuk met een sausje?
Enfin, veel plezier en groetjes aan Daan.
Wilbert en Corrie.
Fie: gefeliciteerd!!! Maak er een mooi feestje van vandaag!
Dikke KUS
Jelmer
van harte meisje met jouw geboortedag, maak er een gezellig feestje van want het gebeurt niet vaak dat je in den vreemde je verjaardag viert.heerlijk om te lezen dat jullie zo genieten,houden zo. heel veel liefs van ons allen dikke kusxxxxxjudith
Fie van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en geniet lekker samen.
Heel leuk om jullie te volgen, pas goed op elkaar en dikke xxxxxxxxxxxxxx van ons
Nogmaals van harte gefeliciteerd met je 26 ste verjaardag.
Wat heerlijk jullie op Skype te zien. Geweldig zo gelukkig jullie eruit zien.
We Proosten op jullie.
Heel dikke kus van Harry en Will xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hou veel van jullie
Sound like you guys have a wonderful trip, love your pictures. One piece of advice, don’t step in the bear shit if you do they keep coming back for snacks. Thanks for your phone call to let us know you are safe. I know Cindy has a wedding the weekend you are coming back however if you want to come back earlier no problem we can go there together. I went on my float boat yesterday on the bow river but no fish. Stay safe and enjoys God’s country.
Hahahaha, een beer in je achtertuin! Geweldig!!!
Een dagje te laat, maar Soof, alsnog gefeliciteerd!
Hoop dat je een leuke dag hebt gehad, maar dat kan bijna niet anders!!
Have fun! X