Vancouver!

18 september 2009 - Vancouver, Canada

joeheo! we zijn in vancouver! bij Matthijs!

tot snel! zie fotos en film voor fun!

1 Reactie

  1. Jaap en Irma:
    18 september 2009
    Joehoe, wat een besterds! Fijn dat jullie nu in Vancouver zijn. Vast een hele leuke ontvangst.
    Zo te zien genieten jullie erg. Houen zo.
    Hier alles okido en dikke kus.