aftellen!
1 december 2009 - Mount Cook, Nieuw-Zeeland
Daan heeft eindelijk in de helicopter gevlogen!! Jeej! Hij heeft zelfs de zee gezien!!
We zijn aan het aftellen; nog 2 dagen werken en dan gaan we weer lekker op pad. We hebben een hele leuke tijd gehad hier, maar hebben ook weer veel zin om verder te gaan!
Gisteren hebben we met wat collega's (Een schot en 3 tsjechen) Pete (de schot) zijn verjaardag gevierd. Daan zijn "ride the bus" spel was wederom een succes.... tikkie dorstig vanmorgen...
houden het ff kort, voor de variatie :)
Sinterklaas kapoentje, gooi wat in mijn schoentje!

Klinkt weer donders WEF allegaar!
Zet 'm op nog ff daar, en alvast heeeeel veel plezier voor de komende week. On the road again!
We zullen nog even wat mooie brieffies maken en wie weet picken we nog wel een mooie spot voor jullie uit om naartoe te crossen!
dikke kus, en hou 'm recht!
XXX
ik las dat jullie bijna weer op pas gaan, nou veel plezier.
groetjes uit alkmaar.