Sinterklaas!
4 december 2009 - Queenstown, Nieuw-Zeeland
Jodeliii!!!
Uitgezwaaid en heerlijk weer onderweg!
Lekker naar een HotPool geweest. Een houten ton met een houtkacheltje erin wat het (sneeuw)water opwarmt. Toch nog een beetje stoomboot-idee.... Met prachtig weer en prachtig uitzicht.... lekker hoor.
We zouden vandaag om 11 uur on route zijn, maar het werd iets later.... Hadden een uitzwaaiBBQ gehad op de camping, was heeel gezellig... Mannetje of 20, iedereen had wat te eten en te drinken mee (is NZe gewoonte, ideaal!) en het was bere-gozele :) We hebben erg gelachen met het uitleggen van onze Sinterklaastraditie.
Vanmorgen even wat langer blijven liggen op onze eerste vakantiedag en nu zijn we weer in Queenstown, bij Sietse. We gaan morgen lekker hollands Sinterklaas vieren! Met ons afscheidsfeestje in NL hadden we chocoladepepernoten gekregen, en die zak gaat morgen eindelijk open!! Wie was de held die de pepernoten had gegeven ook alweer?! En we hebben chocomelk (en 30 graden, 5e dag van de zomer hier) EN, misschien hebben we wel surprises... Dat wordt vast feest, al is het natuurlijk wel een gemis zonder jullie....
Fie had nog ff wat foto's geschoten van de camping voor de baas, zo weer even wat extra cash in da pocket!
Hoe is het bij jullie? Vinden het superleuk om reacties en mailtjes van jullie te ontvangen, lijkt het allemaal wat minder ver....

M.Wurmbauer
Fijne SInterklaas gewenst! Mogen we eindelijk jullie cadeautje openmaken... Hij lag al ruim een week op tafel, moeilijk hoor! Maar straks is het dan zover. Zullen wel ff wat filmen/foto-en, dan sturen we die nog wel op.
Goeie reis de komende tijd, en tot skypes!
KUS!!