Hardstikke jarig!

4 oktober 2009 - Christchurch, Nieuw-Zeeland


heeey! vanuit Nieuw Zeeland!

Wate en reis!

half tien vliegen naar LA, daar een uur of 6 wachten en door naar Nieuw Zeeland!

in het vliegtuig champagne om 5 uur in de ochtend! Thanks Fie.. net trek in! haha.

reis verliep allemaal prima. geen vertraging oid! all good! opgehaald door Marita.

daar aangekomen, allemaal vlaggetjes en slingers en post en cadeaus! leuk! bokloof maar erg leuk!

dank allemaal voor felicitaties en lieve gdachtes..

s'avonds party in het huisje van Mark en Marita. nog 2 vrienden van hun kwamen vieren! gourmetten en bier en champagne. later nog veel pina colada en spelletjes! was ergggg leuk!

nou, vandaag naar de paardenrennen en maandag telefoon en campert kopen!! joepie! de fotos komen eraan!

Dikke kus en luf joe al

lufjoe all!

6 Reacties

  1. Renee:
    4 oktober 2009
    Dagje te laat... Maar evengoed gemeend!! Nog van harte met je verjaardag! Enjoy it!
    Kus Dennis & Renée
  2. Wilbert en Corrie:
    4 oktober 2009
    Nou Daan, Gefeliciteerd. We nemen er hier ook maar eentje op je gezondheid. Hik!

    Wilbert, Corrie en Leendert
  3. Melvin, Maartje en Mees:
    4 oktober 2009
    Hee skatties,
    Dat klinkt goed!! Dus je hebt je verjaardag goed gevierd zo te horen. We bellen snel.
    Veel dikke knuffels voor jullie en M&M.
    Liefs M&M&M
  4. Fred:
    4 oktober 2009
    Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, Heel, hartulluk gefeliciflappert!!!

    Alles gaat lekker denk??????

    NOG VEEL PLEZIER!!!!!!!!

    Groetz
    Fred en Ien
  5. Jasper:
    5 oktober 2009
    Hey Dano Nog gefeliciteerd !!

    Zo te lezen een onvergetelijke verjaardag gehad, ik bedoel: champagne om 5 uur 's ochtends in het vliegtuig naar Nieuw Zeeland maak je toch ook niet elke dag mee.. ik bedoel maar. Ik was dit weekend nog ff 't Noorden van het land ( net terug uit Belgie) en ik mis jullie wel hoor..
    Klinkt goed daar, geniet er van een dikke knuffel voor Fie !!

    Jasper
  6. Rianne:
    5 oktober 2009
    Hoi die Daan, een dagje te laat maar nog gefeliciteerd, volgens mij ben je toch wel in de war met het tijdsverschil.
    Als jullie in Nieuw-Zeeland nog naar het gebied gaan van de film "Lords of de Rings" zou Sofie dan hele mooie foto's willen maken. Hier zit ik gewoon lekker jaloers te zijn in de kou en regen. Maar geniet je helemaal suf daar!!!