Lyttelton
6 oktober 2009 - Christchurch, Nieuw-Zeeland
G'day mates! (uitgesproken met de kaken ietwat stijf, dat hoort hier)
We zijn nu een aantal dag in Lyttelton bij Marita en Mark en het gaat allemaal prima! We hebben Daan zijn verjaardag dus gevierd, paardenrace bezocht (niets gewonnen helaas.... Daan zijn paard liep alleen het 1e rondje voorop, Sophie's paard kwam als allerlaatste binnen en die van Marita nam de gulden middenweg...) en geshopt in Christchurch voor een 'van' (= een busje/campertje)... Dat was nog niet zo gemakkelijk, maar we hebben er 1 naar ons zin gevonden en gaan hem morgen ophalen!! Een Mithubishi (mitzjoebiezie) L300 met......4WheelDrive!! hahaha! kunnen we op het strand rossen enzo :) Hij is superleuk. Morgen halen we hem op en dan gaan we hem helemaal schoonmaken, pimpen en inruimen. We hebben namelijk flink inkopen gedaan aan camping-gear: kookpitje, koelbox, borden, bestek, zeiltje, emmertje, kussen, extra slaapzakken, kruiken (koud hier 's nachts), stoelen, luchtpomp, bijltje, stuurslot, opbergding, stickers , bedenk het maar. Een flinke kar vol. En dat allemaal van jullie kerst-donaties!!! Enorm bedankt nogmaals!!! Donderdag gaan we dan on tour met ... Morrisson, Van Morrisson! Veel zin in.
Ook hebben we vanmiddag hier een rekening geopend en een IRD, =sofinr, aangevraagd. ... het wordt allemaal echt! Hebben we allemaal nodig om te werken straks! Maar eerst nog ff lekker rondkijken, er is zoveel moois te zien en te beleven! Waar zullen we gaan beginnen....?!

wat een feest!
die 1.75 heb ik zelf versmeerd aan een ijsje, jammer joh,
had je dr maar moeten zijn!
haha, grap! klinkt goed allemaal, jullie Van M,
propvol dat ding denk?
tour ze!
dikke kus
Liefs uit Chili
In gedachten reis ik met jullie mee.Ik wens jullie nog heel veel reisplezier.