Terug in Calgary!

28 september 2009 - Calgary, Canada

joehoe!

we zijn er weer!

even langs Cindy geweest in Picture Butte, fijn om die na een lange tijd weer eens te zien! Toen door naar Calgary! Morgen meoten we de auto inleveren en dan hebben we nog tot donderdag om even bij te komen en wat foto's te ordenen etc, het zijn er namelijk een hele boel!

Fijn dat we bij Willem en Anne nog even blijven mogen! We voelden ons gelijk weer een beetje thuis..

Maargoed,

Een heerlijk aantal nachtjes gehad nadat we vertrokken uit vancouver!

We hebben ons kostelijk vermaakt! Met de sushi smaak nog in onze mond, reden we weer weg richting een nieuwe camping!

Ik weet ze even niet uit mijn hoofd maar dat komt nog wel morgen. nu even een berichtje.

We hebben in totaal nu 8 beren gezien! wauaw! vet mooi!

lange mooie wegen, prachtige meren en nog veel meer!

En de rest van de stories komt eraan! doen we morgen lekker!

doeidoei!

1 Reactie

  1. Jaap en Irma:
    28 september 2009
    Hoi lieveds, fijn dat jullie er weer zijn. Laat even weten wanneer jullie ön line" zijn, starten we de boel ook weer op. Dikke kus en groeten aan Willem en Anne.