Vancouver op la tandem!

21 september 2009 - Calgary, Canada

Om op onze eigen excentriek wijze de stad te verkennen, besloten wij een tandem te huren en Vancouver door te crossen!! Niet zomaar een tandem; een mountainbike!! haha! Een superleuke dag. Ook weer even naar Granville-Island gegaan (daar waren we de vorige dag ook met Matthijs en Tina geweest). Een superleuk hippie/kunstenaars-eilandje. En even langs de brouwerij geweest :) Zie foto's en video's!

's avonds had Tina een heeeeerlijke Indiase curry klaargemaakt, we worden verwend :)

1 Reactie

  1. Arie en Ineke:
    29 september 2009
    We genieten van het reisverslag en zien veel bekende plekjes.zijn blij dat jullie ook zo genieten.
    Arie en Ineke