Vancouveren

21 september 2009 - Vancouver, Canada

Zo!

het is vandaag maandag en we zijn al sinds donderdag hier bij Matthijs in huis!

we hebben een paar dagen in Golden Ears Park gecampt. mooi park met mooie hikes en wandel routes.

Op donderdag ochtend op weg naar Matthijs. Die woonde in Vancouver wisten we, dus die kant op gereden. Toen we bijna in de stad zelf waren, na een goeie anderhalf uur, hebben we de tomtom erbij gepakt.

wat bleek, het park waar we campeerden was ongeveer een kwartier bij Matthijs vandaan! Dus hele end weer terug gereden. Het heeft ons zo'n 4 uur gekost. hahaha. nouja, heerlijk onthaal en gelijk lunchen. Sushi!!!! Nu helemaal verslaafd!

s'avonds lekker biertjes en een beetje op tijd te bed.

De volgende dag zijn we met Matthijs mee gegaan naar zijn werk. Konden we gelijk wat van de stad zien.

We gingen naar Richmond, naar het Casino! Nu zal je denken wat meot je daar nou en is dat geen raar werk? Nee, Matthijs is Piano stemmer! en daar zijn concerten en inderdaad ook Piano's! Vandaar!

Onderhad dat hij aan het werk was, zijn wij het casiono ingewipt! Gelukkig hadden we beiden geen idee hoe alle machines werken daar etc dus uiteindelijk 2 tientjes in de fruit automaat en toen gingen we weer! haha!

S'middags weer lunchen! SSSSSSSSSSSushi!

In de middag zijn we naar het paard van Matthijs gegaan. Een gave ranch met meerdere peerden.

De tandarts kwam dus dat wilden we eens meemaken! prachtig om te zien! ik had het al niet zo op de tandarts maar nu, nadat ik alle veilen en gereedschappen zag vind ik Mister Groeneveld toch wel erg aardig!

Wat een vak zeg! PaardenTandarts! manmanman! erg mooi. (zie foto's)

S'avonds zijn we uit eten gegaan. De buren gingen ook mee. Lekker veel vet eten en bier! haha! was erg gezellig! lekker uitbuiken met een filmpie. (bandits)

Zaterdag lekker uitgeslapen.

Een van de honden van Matthijs en Tina is erg ziek en ze wilden wel wat mooie foto's van de diertjes.

Fie dus even haar uniform aangetrokken en de welbekende wonderschone foto's gemaakt. een hoop oe's en aaaah's en uiteindelijk een prachtige serie waarvan er hoogstwaarschijnlijk 1 aan de muur komt! iedereen erg blij!

S'middags weer naar Babe, het paard van Matthijs. ook mooie foto's gemaakt en zelfs film materiaal.

Ook mochten wij natuurlijk even op het peerd. Allebei een mooie cowboy/girl hoed gekregen en die moest op natuurlijk!

Ook heeft fie even laten zien hoe en wat er allemaal mogelijk is met photoshop! Ook de PHOTOBOOT gekkigheid werd erg gewaardeerd! haha!

erg leuk allemaal!

Zondag zijn we met de SMART die we mochten lenen naar Calgary gegaan! Lekker dagje in de stad doorgebracht. Voornamelijk Stanley Park. Mooi aquarium en een mooie boulevard. lekker rustig aan Frappachino bij Starbucks!

fijne dag was dat!

Vandaag gaan we met Matthijs en Tina op stad. Naar een kunstenaars eiland geloof ik. ook in Vancouver.

Het is alle dagen mooi weer en vandaag dus ook! we maken er weer wat moois van!

woensdag gaan we weer op weg terug richting Calgary. Waarschijnlijk langs de grens van USA.

een paar stops onderweg op campings en dan zondags nog even langs Cindy in Lethbridge. Maandag de auto weer inleveren helaas.

Maaaaarr, volgens mij zijn we ook wel klaar voor het volgende land! NIEUW ZEELAND WE KOMEN ERAAN!

tot zoverrrr!

owja,

Hoe is het bij jullie? ;)

11 Reacties

  1. will:
    21 september 2009
    Geweldig

    kus Harry en Will
  2. Renee:
    22 september 2009
    Heerlijk, weer een verhaal! Fijn om jullie zo te volgen!
    Leuke dingen allemaal te doen en nog genoeg in de planning!!
    Geniet, x
  3. Elsie:
    22 september 2009
    het klinkt allemaal weer prachtig!
    lekker genieten!
    doe mn nicht de groeten en we kijken alweer uit naar het volgende verhaal!
    dikke kussss
  4. Suus:
    23 september 2009
    Dure verslaving ;) maar wel heeeel lekker!!!
    Keep up the good work guys!

    Voor mij nog 1 weekje, en dan zijn we volgens mij hemelsbreed weer wat meer 'in de buurt' hahaha
    KUS aan alle2!
  5. daan:
    23 september 2009
    thanks beeps! hoe heb jij het suus? lekker denk? ook een website?
    kus
  6. Pat en Dag:
    23 september 2009
    Klinkt heerlijk allemaal. Lekker blijven genieten.
    Dikke kus pat en dag
  7. matthijs:
    24 september 2009
    Tina en ik zullen jullie missen en ons regelmatig hier op de hoogte laten houden.
    Lieve shatten het was een groot plezier jullie hier bij ons te hebben gehad, jullie zijn een inspiratie, geniet van jullie reis!!!
  8. Tineke:
    25 september 2009
    Kusssssssssssssssssss
  9. Sophie:
    26 september 2009
    Hai!

    Leuk leuk leuk, jullie vermaken je prima zo te lezen :). Supervet joh, Nieuw-Zeeland, ik ben helemaal jaloers! Ik blijf lekker meelezen, veel plezier en geniet ervan!

    Liefs,
    Stichting-Aap-Sophie ;)
  10. LarcoMoes:
    27 september 2009
    Hey cowboys!

    Vette foto's! Erg gaaf, mooie luchten ook op de achtergrond. Hier alles top, nog geen nieuwe baan en ook nog geen baby Bult!
    Bibsies, wie kiep joe post-it! ;-)

    Dikke kus!
  11. Tim:
    27 september 2009
    Hey luitjes,

    Echt te gekke verhalen en foto's! Veel plezier straks in Nieuw- Zeeland!! Laat even weten waar je zit rond de kerst...(hint)

    Greetz Timme