W.E.F!

28 december 2009 - Lyttelton, Nieuw-Zeeland

haha! wat een feest!

Na eerste kerstdag doorgebracht te hebben op het strand en s'avonds bokloof een filmpie gekeken te hebben, was BOXING DAY aan de beurt! Voor ons eigelijk tweede kerstdag maar hier is de kerst al ene beetje voorbij.

Boxing Day is hier een enorme uitverkoop gebeurtenis! Iedereen raced naar de stad om van alles aan te schaffen! Summer sale!!

Voor ons was dit niet echt van toepassing aangezien de 2 dollar shop een aantal dagen terug al onze spaarcenten had gekregen..

Lekker rustig wakker worden, kerst ontbijtje lalala.

Alle winkels waren weer open en er stond wederom een feestje op de planning, dus even bodskips doen. Biertje, wijntje, hapje drankje. Fie bemande de keuken met Skunk Anansie en Seats en ik gingen even de stad in. Bout druk uiteraard maar goed, wagentje vol en go! Even gezocht naar een Pharmacy voor Seats zijn hooikoorts maar helaas..

Fie had alweer allerlei lekkere dingetjes staan klaar te maken in de kitchen en in plaats van 16.00 uur present, werd dit natuurlijk later. Nieuw Zealand heeft geen haast! Prima!

Bij Mark en MArita was een Singstar 80's party georganiseerd! Helaas ging Singstar (karaoke) niet door maar de 80's party des te meer!

Wat een outfits! (van de 2 dollar shop)

Lekker bbq-en en borrelen! Doe maar op de ahtergrond en s'avonds begonnen de spelletjes! haha!

Van balletje balletje, olifanten spel, playback-je doe maar-nummer, snoep happen in bloem, wodka race, pina colada a gogo etc etc etc.

Was hilarisch!

De busjes mooi voor de deur geparkeerd en om drie uur ging het lichtje uit...

Harrrrstikke gezellig dus!

Volgende dag lekkere tosties en koffie en vanwege het rotweer lekker luieren...

Owja, we staan in de krant!

De wereld editie van het Noord Hollands dagblad! Harstikke leuk dus kijkt u maar even!

Doe maar een reaktie.

Groetjes vanuit hier en vast veel plezier met oud en nieuw!

1. Patricia:
    31 december 2009
    Hoi, bij jullie is het feest al achter de rug! Happy newyear! En natuurlijk de allerbeste wensen.
    Patricia en de rest.
  2. Will:
    1 januari 2010
    Ik wens jullie een heel goed, gezellig en reislustig 2010 toe.
    Leuke foto's trouwens,ik mis de site van Siets 'n beetje, dus kijk ik op jullie site voor de foto's
    Helemaal Top.
    Groetjes Will